Wednesday 29 November 2017

Flytte Gjennomsnittet Tysk


Flytte gjennomsnitt. Hvis denne informasjonen er tegnet på en graf, ser det ut til dette. Dette viser at det er stor variasjon i antall besøkende, avhengig av sesongen. Det er langt mindre om høsten og vinteren enn vår og sommer. hvis vi ønsket å se en trend i antall besøkende, kunne vi beregne et 4-punkts glidende gjennomsnitt. Vi gjør dette ved å finne gjennomsnittlig antall besøkende i fire kvartaler i 2005.Then finner vi gjennomsnittlig antall besøkende i siste tre fjerdedeler av 2005 og første kvartal 2006. Så de siste to kvartaler i 2005 og de to første kvartalene av 2006. Merk at det siste gjennomsnittet vi finner er de siste to kvartaler i 2006 og de to første kvartalene av 2007. Vi plotter de bevegelige gjennomsnittene på en graf, og sørger for at hvert gjennomsnitt er plottet i midten av de fire kvartene det dekker. Vi kan nå se at det er en svært liten nedadgående trend i besøkende. Hva er et bevegelige gjennomsnitt Flytte gjennomsnitt bare mål gjennomsnittlig pris eller valutakurs av et valutapar over en bestemt tidsramme For eksempel, hvis vi tar sluttkursene de siste 10 dagene, legger dem sammen og deler resultatet med 10, har vi opprettet et 10-dagers enkeltflytende gjennomsnittlig SMA. Det er også eksponentielle Flytte gjennomsnitt EMA s De fungerer på samme måte som et enkelt bevegelige gjennomsnitt, bortsett fra at de legger større vekt på de siste avsluttende prisene. Matematikken til et eksponentielt glidende gjennomsnitt er komplekst, men heldigvis for sporere, beregner de fleste kartleggingspakker dem automatisk og øyeblikkelig. Parametre De vanligste tidsrammer for bevegelige gjennomsnittsverdier er 10, 20, 50 og 200 perioder på et daglig diagram. Som alltid, jo lengre tidsramme, jo mer pålitelig studien. Men kortere termen glidende gjennomsnitt vil reagere raskere på markedet s bevegelser og vil gi tidligere handelssignaler. 10, 20, 50 og 200-dagers SMAer på ikke-daglige diagrammer. Vær også oppmerksom på at når du endrer tidsrammen i diagrammet, kan du bytte et daglig diagram til en time, mo ving gjennomsnittet må endres også Hvis du vil ha en 10-dagers glidende gjennomsnittlig linje på et timeplan, vil du trenge en 240-timers SMA som er 10-dagers ganger 24 timer. Slik bruker du Flytte Gjennomsnitt i Trading. Angi når en sterk trend trekker tilbake til en bevegelig gjennomsnittslinje. Angi på en glidende gjennomsnittlig crossover. Gauge overordnet trend Flytte gjennomsnitt viser en utjevnet linje av den overordnede trenden Jo lengre termen på glidende gjennomsnitt, jo jevnere linjen vil være For å kunne for å måle styrken på en trend i et marked, plotte de 10, 20, 50 og 200 dagene SMA s. I en opptrend bør de kortere termen gjennomsnittene være over de lengre siktene, og dagens pris bør være over 10 dagers SMA En forhandler s bias i dette tilfellet skal være på oppsiden, ser etter muligheter til å kjøpe når prisen beveger seg lavere enn å ta en kort posisjon. Bekreftelse av pris handling Som alltid bør handelsmenn se på lysestake mønstre og andre indikatorer for å se hva som er virkelig skjer i markedet på det tidspunktet. Tabellen ovenfor peker på det Bullish Engulfing-mønsteret som oppstår akkurat som paret hopper av 20-dagers EMA. Håper 20-dagers EMA, sammen med lysestikkmønsteret, tyder på en bullish trend Traders bør gå inn når det Bullish Engulfing stearinlyset er fjernet. Overganger Når et kortere glidende gjennomsnitt krysser en lengre en, dvs. hvis 20-dagers EMA krysset under 200-dagers EMA, kan dette ses som en indikasjon på at paret vil bevege seg i retning av den kortere MA så i det nevnte eksempelet ville det bevege seg. Dersom den korte EMA krysser tilbake over den lengre EMA, dvs. 20-dagers EMA krysset over 200-dagers EMA, kan dette ses som en mulig endring i trenden så I det nevnte eksempelet ville det bevege seg. Historisk har flytende gjennomsnittsoverskridelser en tendens til å lagre dagens markedsaksjon. Årsaken er at de bevegelige gjennomsnittene gir oss en gjennomsnittspris over en gitt tidsperiode. Derfor har de bevegelige gjennomsnittene en tendens til å reflektere markedet s handling, bare etter at det har gått litt tid siden. Som kortvarig gjennomsnittskors over det lengre bevegelige gjennomsnittet, kan dette tolkes som en endring i trend til oppsiden. Det motsatte gjelder også Ettersom det korte glidende gjennomsnittspunktet krysser ned og under det lange glidende gjennomsnittet, kan det oppstå en ny nedtrend i nær fremtid. Flytte gjennomsnittlige overganger har en tendens til å generere mer pålitelige resultater i et trendmarked som har en tendens til å oppnå enten nye høyder eller nye nedturer. I en rekkevidde bundet markedsmiljø kan de bevegelige gjennomsnittene krysse hverandre mange ganger og kan ha en tendens til å gi oss falske handelssignaler. Det er derfor viktig at vi først identifiserer markedet som enten trending eller rekkevidde bundet. Topplisten nedenfor viser et eksempel av hvordan bevegelige gjennomsnitt, når det bekreftes av prishandling, kan signalisere handelsmuligheter. I andre diagram ser vi flytteverdier som er brukt på AUD NZD-valutaparet, selv om eksempler på dette lett finnes med alle par. Merk det tre utvendige oppmønsteret som trenger inn i 20 - moving gjennomsnittlig Black Line samtidig 50-dagers SMA Yellow krysser over 200-dagers SMA Green Dette reverseringsmønsteret og det faktum at prisen hopper av 200 flytte ave raseri, viser at downside momentum er tapt, og signaliserer at et rally kan følge. Her ser vi en klassisk sekvens av lysestake mønstre kombinere med bevegelige gjennomsnittlige signaler. Rangerte ord. En dag i livet. Hva gjør det gjennomsnittlige tyske Tick. Last år Thomas Mller spiste 42 9 kg 94 6 pounds frukt, konsumert 540 glass alkoholholdige drikker, hadde pyjamas i seng, så på minst 1200 timer TV, drakk champagne på bursdagsfest, mottok nye musikk-CDer til jul, kjørte til jobb og hadde sex med sin kone 117 ganger Han er en mann uten hemmeligheter. I samme år spiste Sabine Mller 57 kg 126 pounds frukt, forbruket 229 glass alkoholholdige drikker, sov i en nattkjole, en gang bakte en kake og så på mer enn 1400 timer av tv Hun har en orkide i stuen og setter opp et ekte juletre til ferien - og hun hadde sex med mannen sin 117 ganger Hun er en kvinne uten hemmeligheter. Mullerne tilbrakte to uker på året på ferie - i Tyskland - og 1. januar 2008 oppdaget de at de hadde oppnådd 370 gram 13 gram i løpet av ferien Thomas er 45, 1 79 meter 5 10 tall, er litt overvektig på 83 5 kilo 184 lbs, og tjener 3.702 5.923 i måneden brutt Hans kone, Sabine er tre år yngre, 1 66 meter 5 5 tall og veier litt under 67 kilo 148 pund. Hun jobber deltid, bærer håret lenge, men ikke for lenge, kjører husstanden alene og liker å lese horoskoper. to har vært gift i 17 år, og deres eneste barn, Alexander, ble 15 i fjor sommer. Han var 14 da han kysset en jente for første gang. Mllers bor i Köln, et rimelig valg for den typiske tyske familien, men fordi alt om denne familien er litt rart, deres stue skjer for å være i Hamburg For å være eksakt, er det i en mørk mursteinbygning som byr på kontorene til Jung von Matt, et av landets mest vellykkede reklamebyråer. Dette kan bare bety en ting Mullers er fiktive Thomas Mller er den gjennomsnittlige tyske mannen , Sabine er den gjennomsnittlige tyske kvinnen, og deres familie er den gjennomsnittlige Teuton-familien. De er hvilke markedsføringseksperter som kaller de mest vanlige tyskerne. De eksisterer, men igjen er de en fantasi av markedsførere. Uansett hvilken status de er, er de uunnværlige. Fravær Magazine. For å holde sitt rykte levende som en idefabrikk, for fire år siden kom byrået opp med konseptet om å skape Mllers stue. Bruke fjell med statistiske data, undersøkelsesresultater, meningsmålinger, salgstall, sammen med hjemmeintervjuer med 20 ekte familier, de bygget den gjennomsnittlige tyske stuen, komplett med de mest populære tyske tapeter, innendørs planter og knickknacks på bordet. Jung von Matt s kreative og strategiske lag bruker nå plass til møter. Det gir dem følelsen av at de snakker butikk midt i det gjennomsnittlige tyske livet mens du stirrer på veggene i den gjennomsnittlige tyske stuen. Enhver som kommer inn i rommet, har den irriterende følelsen at beboerne har forlatt det er bare øyeblikk tidligere, kanskje å lage et smørbrød på kjøkkenet eller gå ned til kjelleren for å sette vasken i tørketrommelen Men det er ingen kjøkken eller kjeller. Rommet oppdateres periodisk for å tilpasse seg de nyeste trendene og nyhetsoverskriftene Trainees at Jung von Matt er dobbelt som stuen. Hun jobber med å sørge for at TV-programguiden alltid åpnes for riktig side, plantene holdes vannet og bøkene på hyllene er aktuelle Moppel-Ich, en bestselgende diettbok, ble lagt til i de senere årene for Sabine Mller, sammen med de siste delene av Harry Potter-serien, en bok om gleden av å slutte å røyke, en smattering av populære selvhjelpsbøker og de nyeste bestselgere, ved siden av en reiseguide for Middelhavets turisthavn av Mallorca - en liten lett lesning for ektemannen Thomas. Average tyskere Thomas og Sabine liker å male sine vegger gult og dekorere dem med bilder av familie og dyr En liten samling fyllte ani mals lined opp på baksiden av sofaen gir den nødvendige dosen av coziness. Knowing alle disse intime detaljene er like viktig for reklamebyråer som det er for selskapene som er deres kunder - fordi gjennomsnittlig tysk regjerer landets økonomi, bestemme hva som er kjøpt og hva som er produsert Politiske partier er også sterkt interessert i å finne ut hva Thomas og Sabine Mller tenker og hva de vil ha ut av livet Politikerne vil være der for Mllers, eller i det minste skape inntrykk av at de identifiserer med Den typiske tyske velgeren Alt om politikken er rettet mot den gjennomsnittlige velgeren i det politiske sentrum, selv om senteret gradvis krymper. Og alle i media som ikke klarer å merke seg hva gjennomsnittlig tysk liker å lytte til, les og se er dømt til å mislykkes. Den gjennomsnittlige tyske, denne fiktive opprettelsen av en håndfull reklamekonsulenter, er den viktigste personen i landet, wooed og forfulgt av busin ess verden, den politiske klassen og den offentlige sfæren Denne gjennomsnittlige tyskeren - som også skjer for å bli latterliggjort, foraktet og fryktet - er den sanne kongen i Tyskland. De som begynner på et søk etter denne personen, som engasjerer seg i generaliseringen, arbeider med et sammensatt bilde, uklar på detaljene og likevel ikke mindre fascinerende. Hver person er nysgjerrig på sin egen nærhet til normen, og på samme måte ønsker alle å være spesiell, original og gjenkjennelig som individ. Og likevel , for å forfølge unikhet, er personen faktisk i bevegelse i den store prosesjonen kalt gjennomsnittet langt oftere enn han eller hun mistenker. Selv den største individualisten, overbevist om at han er en av et slag, måler sin lykke mot den gjennomsnittlige personen Ironisk nok er det klart dette gjennomsnittet tysk er ikke-eksisterende eller i det minste eksisterer det bare som den gjennomsnittlige tyske kvinne eller den gjennomsnittlige tyske mannen Vi gjør våre daglige avgjørelser langt mer jevnt enn vi tror, ​​noen stammer fra tvunget nødvendighet og andre nådd helt av vår egen fri vilje. Hvorfor er det for eksempel den lyse røden som var den mest populære fargen på tyske biler i årevis, og hvorfor er det denne fargeinnstillingen da endret, som om det med noen hemmelig avtale, til metallisk grå og for nylig til svart. Selv private og klart enkelte beslutninger, som navngivning av barn, følger klare mønstre og moter, med Paulus og Maxes, Maries og Hannahsene dør av i flere tiår før de vender tilbake til popularitet. Vil tradisjonell tysk navnene som Ernst, Wilhelm og Elfriede er snart tilbake i vogue. Hvis ja, hvorfor. Hva er kriteriene bak de beslutningene vi gjør. Hva tillater vi å påvirke oss. Hva er frihet. Situasjonen er paradoksal I en tid da total individualitet feires av noen og malt som kilden til all ondskap av andre, tar en krypende ensartethet i det store bildet, er det bare en håndfull store selskaper som klær oss og gir oss tilbehør, lager vår apar tester og hus, produsere elektronikken som vi underholder oss, utstyre våre datamaskiner med mer eller mindre den samme programvaren, tjene oss vår forberedte mat og hjelpe oss med å fjerne kjedsomhet med en rekke utskiftbare spill. Samtidig fungerer Hollywood og dets surrogater perfekt formatert ønsker å hjelpe oss med å fylle litt av fritiden. Sigaretter ble en gang markedsført ved å fortelle oss at alle er en original, og i nesten 20 år har markedsførere hawked det populære tyske margarinemerket Du darfst You May ved å foreslå at den typiske Du darfst-forbrukeren er noen hvem insisterer på at jeg vil forbli slik jeg er Men hva liker jeg Hva er jeg Jeg er mesteren i mitt liv eller et produkt av mitt miljø Folk har alltid spurt disse spørsmålene, men aldri før har de vært så opptatt av å finne svarene , og har aldri eksistert så mye data for å vise dem i riktig retning. Det tyske forbundsstatistikkkontoret og dets kolleger på statsnivå bruker stadig mer raffinerte metoder til å opplyse alle de sentrale aspektene i våre liv, oppfordre oss til å skrive dagbøker og oppgi hvordan vi bruker tiden vår med 10 minutters intervaller, og bruk kompliserte prosedyrer for å beskrive den generelle retningen som er tatt av hele besetningen. Men det er ikke bare vår bedrifter, og ikke bare våre regjeringer, som er travle X-raying moderne mann. Banker, postordrefirmaer og telefonleverandører vurderer hele tiden individet, fast bestemt på å finne ut om han er kredittverdig, eller hvilken av oss er for ofte bak på våre regninger og kommer opp kort i kredittvurderingsspillet. I mellomtiden er markedsforskere i næringslivet ikke interessert i den enkelte, men i den gjennomsnittlige personen, ansiktet til massene. Kondom, kjøleskap og sigarettindustri, importører av friske blomster, destillatører av Scotch Whiskey og sportsligasjer - de vil alle vite hvordan vi lever, hva vi tror, ​​hva vi gjør og hva vi ikke gjør, hva vi liker, hva vi hater og - hva som gjør oss tick. Sammensatt data exi Sts på tyskernes vaner Foreningen for forbrukerforskning, for eksempel, vet hvilke TV-programmer vi ser og hvor lenge, om vår interesse for å bruke penger stiger eller faller, og hva vi har tenkt å kjøpe. Det føderale statistiske kontor vet hvordan vi leve, hvor mye leie vi betaler og hvor mye vi tjener, den tyske bilklubben ADAC og bilforsikringsselskapene vet hvem som foretrekker hvilke biler og hvilke typer sjåfører som mest sannsynlig vil føre til ulykker. Ekspertinstitusjoner tilbyr tall om vårt sexliv og øl bryggerier om hvor mye vi drikker, mens trafikkeksperter kan fortelle oss antall kilometer det gjennomsnittlige tysken sitter i trafikken hver dag Fagforeninger har statistikk over arbeidsverdenen og helseforsikringsagenter vet hvorfor vi kaller syke, men aldri før har alle disse tallene er blitt kombinert til ett bilde, som SPIEGEL har gjort nå. I de tilfeller der det ikke forelå data, foretok SPIEGEL sin egen forskning. I hver av to serier av meningsmålinger ble 1000 Ger Man ble spurt om holdninger og vaner. I tillegg ble data fra store tyske avstemningsinstitusjoner som TNS Infratest og Allensbach analysert. Resultatet er dette bildet av den gjennomsnittlige personen. Det er en generalisering, og så nøyaktig som detaljene i denne generaliseringen er det bare en generalisering Når vi undersøker og sammenligner tallene og antatte konklusjoner, får vi en overraskende stor mengde informasjon om hvordan våre liv ville se ut om våre navn var Sabine og Thomas Mller, med en stue i Hamburg. Men ironien av det hele er at vi faktisk er disse fiktive menneskene - noe mer, litt mindre - eller i det minste i langt større grad enn vi antar. Besøkende til stuen hos Jung von Matt blir ofte sjokkert over hvor mye det ligner på sitt eget boareal, og de forlater med den oppfatningen at vi alltid oppfører seg i forhold til det sosiale samfunnet rundt oss, og at vi tilsynelatende ofte bruker vår frihet til å avstå det samme libe rty og individuality. Thus, vi er igjen med en sammensatt skisse av tysk, komposittbildet av en gjennomsnittlig dag i livet til de gjennomsnittlige tyskerne Sabine Mller og Thomas Mller Det er en variasjon av begrepet paint-by-numbers, og hva kommer ut i slutten er et portrett av et folk med respektable ressurser, en velfødt, ganske godt utdannet, rimelig fornøyd og generelt beskjedne mennesker. Figur 1 Hva gjør det gjennomsnittlige tyske Tick. Part 2 Hvordan tyskerne våkner om morgenen. Del 3 Hvordan tyskerne kommer til å fungere. Part 4 Hvordan tyskerne jobber. Del 5 Hvordan tyskerne tar sin lunsj. Del 6 Hvordan tyskerne kjører. 7 Hvordan tyskerne handler og forbruker. Del 8 Hvordan tyskerne pynter og slapper av. Tyskerne leser og ser på TV. Part 10 hvordan tyskerne går ut. Part 11 Hva skjer når tyskerne trekker seg tilbake omslagene. Del 12 drømmer om kjærlighet, lykke, penger og svik.

No comments:

Post a Comment