OzForex Forhåndsbetalt reisekort 1 av 5. Gjennomgått 19. november 2015 Som de mange anmeldere her under jeg også skal bli revet av denne mobben. Macquarie Bank har du ingen skam, jeg har betalt tusenvis av dollar til mitt Macquarie Bank Ozforex reisekort. For å konvertere de AU til USA betalte jeg deres kvoteringskonverteringsfrekvens, som inkorporerer sine gebyrer og fortjeneste. De har nå bestemt seg for at de ikke vil bli i reisekortbransjen og insisterer nå på at jeg selger min amerikanske tilbake til dem, også i detaljhandelskursen. Med andre ord ønsker de å belaste meg for deres beslutning om å slutte med bussen. En passende og rettferdig tilnærming ville være å tilby meg (og andre som har klaget her) å kjøpe tilbake USA til markedsprisen (dvs. uten innbyggede avgifter eller fortjeneste) og å betale oss kompensasjon (si 5) for å måtte omforme vår AU tilbake til USA (eller hva som helst) klar for vår neste tur. I hovedsak er de profiterer fra deres beslutning om å lukke butikken. Prisene som brukes til å konvertere VÅRE penger tilbake til AU er kriminelle. Vi må alle gå til media (tradisjonelle og sosiale) om dette. Tvisteløsningsmekanismene fra Ozforex og Financial Ombudsmannen (som finansieres av bankene) er ikke verdt trøbbel. Jeg vil satse London på en murstein som Ozforex-offiseren som ser på å svare på klagene i dette forumet, snart vil forsvinne. Kan jeg foreslå at hvis du har hatt et lignende problem med dette antrekket, bør du kontakte en velkjent finansjournalist og forklare situasjonen for himher. Det er en veldig god historie her. Prøv dine lokale papirer eller snakk tilbake radio. De fleste ABC radiostasjoner har et ukentlig forbruksprogram som tar klager på luft. En e-post eller to til ditt lokale medlemmer av parlamentet ville heller ikke gå på avveie. Kom igjen folkens. gjør den store enden av byen rettferdiggjør Hint: I korrespondansen med media må du sørge for at du minst en gang henviser til Macquarie Bank. Jeg tror Ozforex vil være borte veldig veldig snart. 1 person fant dette nyttig, gjør du Ja Produktet er nå trukket tilbake 1 av 5. Gjennomgått 18. november 2015 Hvis du har en som jeg har. Alt du trenger å gjøre er å finne ut hvordan du får dine 3 valutaer tilbake uten å ta et bad. Lykke til. Trodde jeg var smart, lastet kort for ferie pre tank av AUD. Slike hubris. Uuse en bank utstedt produkt. Hva du mister i hastigheten du gjør opp med fred i sinnet. 1 person fant dette nyttig, gjør du Ja Hei Bardon, våre unnskyldninger for alle de vanskeligheter du har gått gjennom. We039d være glad for å eskalere dette for deg. Vennligst send dine beste kontaktdetaljer og se gjennom markedsføringozforex. au og we039ll ta kontakt snart. OFX postet 19. november 2015 2 av 5. Gjennomgått 14. oktober 2015 klarte jeg å fullføre ferien før avslutningen, men fortsatt hatt litt penger igjen. Konvertert tilbake til aud og gikk gjennom elektronisk overføringsprosess. Det var 6 uker siden, og noney er borte fra reisekortet, men ikke på kontoen min. Telefonanrop og e-post ser ikke ut til å gjøre noen forskjell. 1 person fant dette nyttig, gjør du Ja Hei, våre unnskyldninger for alle de vanskeligheter du har gått gjennom. Vi tar dette saken veldig alvorlig. Vennligst send din beste kontaktinformasjon og en kort beskrivelse av problemet til marketingozforex. au og we039ll ta kontakt snart. OFX postet 16. okt. 2015 Endelig hadde penger refundert etter noen få dårlige e-poster. Alle svarene gjennom macquarie er veldig sakte - 7 uker for å få noen penger overført. De har litt å lære om kundeservice. Jeg gjorde ikke. les mer raquo Iggy Pop postet 21. okt 2015 1 av 5. anmeldt 25. september 2015 I følge OzForex039s velkomstbrev har OzForex reisekortet mitt opprettet i april 2015 for en tur til Japan i februar 2016, og tilbyr meg trygg, enkel utenlandsk valuta mens jeg reiser og har funksjoner og fordeler som inkluderer bekvemmelighet, verdi, verdensomspennende tilgang og enkel lasting. Vel, ikke når kortet blir stengt i november før jeg får sjansen til å bruke Yen som jeg kjøpte da valutakursen var god. nå kan jeg bare bytte for AUD og vil miste om jeg må kjøpe igjen nå til en lavere valutakurs. Hvorfor skulle jeg miste når de hadde pengene mine nå i 6 måneder og jeg fikk ikke produktet jeg kjøpte, og jeg trodde MacquarieOzForex var et anerkjent selskap Dodgy, dodgy, dodgy. 3 personer fant dette nyttig, gjør du Ja Hei Vee, takk for at du tok deg tid og ga oss en anmeldelse. Vi tar dette saken veldig alvorlig. Vennligst send din beste kontaktinformasjon og en kort beskrivelse av problemet til marketingozforex. au og we039ll ta kontakt snart. OFX postet 25. september 2015 Hei alle, vi har et ozforex-kort hver, oppdaget i dag 12615 at man har blitt hacket, de kjøpte 7.500,00 AU verdt varer fra franske nettbutikker tidlig i måneden. Vi rapporterte dette til Ozforex via telefonnummeret på kortet, men fant det vanskelig å forstå fyren som svarte, han sa at han ikke har en e-postadresse, men vil referere saken til deres tvisteteam, sa han for å forvente et svar i 6 til 8 uker. Jeg mailte da Ozforex Sydney amp fikk et svar som sa å ringe nummeret på kortet. Fra det jeg har lest her, har reisen min nettopp begynt. Nå overfører penger i vårt andre Ozforex-kort tilbake til AU for å trekke tilbake til minibanken all ekstra kostnad for oss. Figur vi har mistet nok. Jeg gjetter det er mer der ute i samme båt som vi er der hvis det er mye mer, det kan være tid til å snakke med quotA Current Affairquot Hvis de legger dette på TV, vil jeg satse mange Ozforex-kortinnehavere vil skynde seg til deres datamaskiner for å sjekke balansen. Doug Doug S spurte 12. juni 2015 Hei Doug, beklager å høre om dette, vi tar disse sakene veldig alvorlig. Kan du sende oss dine kontaktdetaljer til: marketingozforex. au OFX svarte på 15. juni 2015 Doug Du har lest min anmeldelse. Jeg har fortsatt ikke fått mine stjålne midler tilbake, og dette er dag 76 siden jeg lod tvist. Jeg ble også fortalt 6 til 8 uker. Jeg har klaget til FOS og en klage til ACCC. Markedsavdelingen råder deg over at de tar dette på alvor. Vel, jeg tar også å bli fortalt 6-8 uker veldig alvorlig faktisk. På dette notatet Doug, og på råd om å begrense kommentarer for å inneholde det som er offentlig, håper jeg at du får en rask oppløsning. alex2001 svarte 16. juni 2015 Hei Ozforex Offisiell, takk for kontakt, jeg har svart med mine kontaktdetaljer til marketingozforex. au Jeg tar også disse sakene veldig alvorlig, de fleste av våre venner i vår aldersgruppe blir ikke involvert med online bank av noe slag som de bare ikke stoler på eller forstår systemet og har tvil om sikkerhet. Vi har imidlertid tatt imot denne moderne teknologien og har i løpet av årene bare hatt en annen uautorisert transaksjon på et kredittkort som banken undersøkte og refunderte veldig raskt. På grunn av dette arrangementet med Ozforex har vi mistet all trygghet i ditt sikkerhetssystem, fordi kortnummeret som ble brukt på alle uautoriserte transaksjoner, var reservedelskortet du oppgav, som vi aldri har brukt, og dette støttes av det faktum at den eneste gangen dette Kortnummeret vises i en transaksjonshistorierapport for de uautoriserte transaksjonene. Som et resultat av dette har vi nå tvil om sikkerheten til nettbankvirksomhet generelt. Responsen vi fikk da vi ringte telefonnummeret på baksiden av kortet vårt var ekstremt skuffende, antar jeg at anropet gikk til et utenlandsk call center, da det var en tidsforsinkelse i samtalen med en svært vanskelig å forstå utenlandsk person. Hilsen, Doug Doug S svarte på 16. juni 2015 Etter å ha lest vurderinger på dette produktet, ville jeg trolig ikke kvitt det som en korrekturleser. Fordi ozforex overvåker denne siden, vil jeg spørre deg om svaret ditt på hva som er sann og riktig total tid det tar å sortere ut svindel på kort. Brett, det er dessverre ikke gode nyheter. PDF-filen angir 6 til 8 uker eller 45 dager. Kallsentreprenør sier også dette. Dette er langt fra sannheten i min situasjon og en annen kunde Alex. Jeg er på 8 uker og venter fortsatt på rundt 14 av mine stjålne penger som skal tilbakebetales. Mottatt bare en del av refusjonen denne uken. Jeg anbefalte telefonsentralen til denne svindelen 12. april. Oz forex informerte ikke mastercard om svindelen til 14. mai. Mastercard har 45 dager for å svare på tilbakebetaling fra 14. mai. Jeg har spurt oz forex flere ganger for å avklare alt dette i over en måned og fikk bare svarene denne uken. De har den verste kundeservicen jeg har kommet over, med ved siden av ingen kommunikasjon. I flere uker har jeg bedt om oppdateringer med mitt svar. det er i tvister. For det faktum det tok dem over en måned for desputes å se på dette og deretter gi råd til mastercard, bare viser at de var i å skynde seg for å få denne saken sortert. Jeg snakket også med en gentleman på McQuarie Bank, han sa at det bare skulle ta 2 uker for tvister å se på svindel. Alle 3 oz forex kunder på dette produkt gjennomgang nettstedet har eller vil lukke våre oz forex kontoer så snart vi har returnert alle pengene våre. Jeg vil ikke anbefale dette kortet. Jeg har siden sett på andre reisekort og valutakursene er svært like. Lykke til med din beslutning. cindy svarte på 29 mai 2015OzForex Forhåndsbetalt reisekort (side 2 av 5) 1 av 5. Gjennomgått 24. september 2015 Min familie har planlagt en europeisk ferie for å feire graden av vår sønn fra år 12. Vi har planlagt dette i 5 år. Hver gang jeg får litt ekstra penger, vil jeg kaste den bort i Ozforex og konvertere til euro. Fikk samme e-post som alle andre. Helt skandaløst fra en Aussie bank. Jeg har mistet hundrevis av dollar ved konvertering. Rang for å få penger EFT bank til min bank. 21 arbeidsdager for overføring. Hva i helvete Fortvinner fortsatt flere penger da dollaren faller lavere. OZforex plasserer skylden rett og slett på Ma cquarie Bank. Ozforex ga meg e-postadressen til Macquarie å klage - men gjett hvilken feil e-postadresse. Det bør være offentlig opprør over dette. Motbydelig oppførsel forlater Aussies strandet og ut av lommen så veldig mye. 3 personer fant dette nyttig, gjør du Ja Hei, våre unnskyldninger for alle de vanskeligheter du har gått gjennom. Vi tar dette saken veldig alvorlig. Vennligst send din beste kontaktinformasjon og en kort beskrivelse av problemet til marketingozforex. au og we039ll ta kontakt snart. OFX postet 25. sep. 2015 1 av 5. Gjennomgått 27. august 2015 Vi mottok en epost i går, og informerte oss om at OzForex og Macquarie Bank bestemte seg for at de ikke vil være i reisekortvirksomheten lenger og vil avbryte kortet vårt på 30. november 2015 og spør oss om å konvertere vår utenlandsk valuta tilbake til australske dollar. La oss løpe gjennom dette. De tar et provisjonsperspektiv spredt på vei inn (vanskelig å finne ut nøyaktig beløp, men mellom 3 og 6), og nå sier de at de vil gi oss kvotebetail ratequot å konvertere tilbake til australske dollar. Så de gjør også en fortjeneste som lukker vår reise ca. Nå, vurderer vi å reise utenlands etter 30. november 2015 og fortsatt trenger Euro-amp USD, må vi tilbakekjøpe utenlandsk valuta med en annen leverandør. Tenk på det. Vi betaler enda en kommisjon for å kjøpe tilbake til Euro og USD som vi fortsatt trenger. Så alt opp, vil vi betale tre mange provisjoner (eller fx lingo quotspreadquot). De sier også at vi kan trekke våre australske dollar fra en minibank, og motta våre dollar umiddelbart. Men da vi har en stor sum av dollar på kortet vårt, vil dette være umulig, og derfor må vi be om en EFT som kan ta mellom 7 og 21 dager. Så, dette reiser et annet spørsmål. På hvilken dato er valutakursen satt videre, hvis vi skulle stole på disse pengene for å slå på vår bankkonto før du kjøpte våre kvoter mye euro og dollar, er vi ganske tydelig igjen med en eksponering for valutabevegelser i løpet av denne tiden. Hva en krise Det beste tilfellet for de som fortsatt vil ha sin utenlandsk valuta, ville være for OzForex å gjøre ordninger for å overføre våre balanser til en annen Travel Money Card-leverandør. Hvis de ikke kan gjøre det, bør de i det minste gi oss quotmarketquot rate ikke quotirtailquot rate, pluss tilbakebetale oss provisjonsprofitspread de gjorde på vei inn. Vi venter for tiden på en løsning og forventer en samtale fra en representant for selskapet i dag . 3 personer fant dette nyttig, gjør du Ja Hei Michelle, beklager å høre om din erfaring. Vi tar dette saken veldig alvorlig. Hvis du har andre spørsmål i fremtiden, vennligst send dine beste kontaktdetaljer til marketingozforex. au og we039ll være i kontakt. OFX postet 21. september 2015 Det har vært nesten en måned siden jeg skrev denne anmeldelsen og mottok det ovennevnte svaret ditt. I mellomtiden har jeg kontaktet din kundeserviceavdeling (telefonnummer levert av Finan. Les mer raquo Michelle S postet 21. sep. 2015 1 av 5. Gjennomgått 19. august 2015 Oppdater 18 august 2015 Vel, etter ca 130 dager , inngripen fra FOS kan jeg si at jeg endelig hadde de stjålne fondene returnert til kontoen min i sin helhet. Grov beregning basert på 30 dager i måneder tilsvarer det som tilsvarer ca 4 måneder Wow excellence indeed I motsetning til de anmeldere som navngir seg under som navn fjernet, jeg aldri en gang hadde en Macquarie Bank-leder, ringe meg eller gi pengene mine tilbake om et par dager - Funnet som vurderinger som det dukker opp i blant de scathing-vurderingene, er det ikke. Døm selv Dommer ASIC og døm ACCC og døm ACORN - ubrukelig oppdatering 28. juni 2015 Etter å ha inngått en tvist den 1. april 2015, har jeg sendt inn en klage til Financial Ombudsman Service. Jeg er bevisst at denne saken nå er i en tvisteløsningsprosess, så jeg vil ikke gi for mye ytterligere detaljer i er innlegg bortsett fra å si til de andre nylige innleggene at det er bra nyheter for deg at en administrerende direktør i banken har kontaktet deg og løst dine problemer innen som du sier, 5 dager. Hvordan man når 4 eller 5 stjerneklassifiseringer under omstendighetene er overraskende. Jeg bør nevne for Macquarie Bank-leserne at jeg finner det veldig veldig veldig interessant muligheten for at lederen løser tvister med noen kunder innen 5 dager, men etter 88 dager har jeg ikke hatt noen kontakt fra noen fra lederen med noe tilbud for å fikse hva som er cyberproblemer ikke av min fremstilling. Jeg lurer på hva FOS woukd gjør av dette. Bedre enn jeg tenker på hvordan du kan håndtere dette under kryssprøve. Jeg venter på ditt anrop. Les historien min - bør jeg risikere det jeg har oppdatert denne anmeldelsen 29. mai 2015. Sammendrag av historien min så langt Fra og med 23. mars 2015 og 1. april 2015 ble svindlere fjernet min Ozforex-konto på over 3.000. Det har nå vært over 130 dager eller 19 uker, og jeg har fortsatt ikke pengene mine tilbake. Jeg rapporterte bedrageriet 1. april 2015 og ble fortalt ventetiden for oppløsning var 6 til 8 uker. Denne informasjonen var villedende og etter min mening villedende og dermed uforsonlig. Ozforex Travel Card PDS ser etter min mening ikke riktig ut som viktige saker. Ventetiden for meg så langt er 28 dager intern prosess og i det minste en ytterligere 45 dagers prosess. Nivået av kommunikativ åpenhet om bedrageri på kortet mitt var i 48 dager forferdelig dårlig. Kommunikasjon forbedret fra 18. mai, men jeg har fortsatt ikke pengene mine tilbake. Jeg har fått opplysninger om en av de svindelaktige transaksjonene. På dokumentets side ble den svindelske transaksjonen gjort uten et kortholdernavn. Jeg har denne følelsen av at jeg blir straffet for svindlerens synder og de dårlige interne kontrollene. Så jeg spør meg selv ville jeg få et av disse kortene igjen. Nei. Jeg ville ikke risikere det. 1 av 5, anmeldt 19. mai 2015, sett 3.228 ganger. Ville jeg risikere det. Min Ozforex-kontosaldo ble ranet over 3100 mellom 23. mars 2015 og 1. april 2015. Med tilbakebetalinger som involverer valutakonverteringer, tapet er nærmere 3500. Jeg har inngått en tvist med Ozforex Travel Card den 1. april 2015 og siden da har jeg hatt størst vanskeligheter med å skaffe seg noe informasjon eller status i tvisten min og faktisk basert på den begrensede og sketchy informasjonen som ble gitt til meg av Ozforex Travel Card Jeg trodde jeg ville få pengene mine returnert innen 45 dager i henhold til kortvilkårene. Faktisk ble jeg fortalt av OZFOREX at det skulle ta mellom 6 og 8 uker når jeg rapporterte bedrageriet til Ozforex for at saken skulle bli løst. Dette rådet har vist seg å være både misvisende og villedende, og basert på nåværende status var en ut og ut løgn. Rene løgner Oppriktig sliter jeg fortsatt med å forstå hvordan noen kunne få tak i mitt Ozforex Travel-kortnummer. Jeg holdt dette kortet veldig trygt. Andre innlegg til dette forumet har også uttrykt forferdelse over hvordan noen kunne få tak i deres kortnummer. I039d fortelle meg en svinete å si at jeg ikke mistenker at eksponeringen av kortinformasjonen min til bedrageri, er på en eller annen måte knyttet til sikkerhetsbrudd ikke av min fremstilling. Du kan lese inn i dette hva du liker. Jeg har rapportert tyveri til politiet. Hvis du også har penger tatt fra din Ozforex Travel Card-konto, vil jeg rapportere det til politiet. Jeg ville ikke bare forlate det ved å legge inn en tvist med Ozforex Travel Card. Jo mer politiet rapporterer, desto mer oppmerksomhet vil dette få. Også hvis du har et Ozforex Travel Card, vil jeg alltid holde kortet låst. Jeg kan ikke bare få meg til å stole på Ozforex Travel Card. Frem til 18. mai 2015 har jeg funnet at det ikke er noen som jeg faktisk kan snakke med på Ozforex Travel Card om bedrageri. Kontakt er kun e-post, og serviceresvaret er sketchy. Ingen tilbud om beredskapskvittering. Ingen oppløsning og ingen hjelp. Jeg mailte administrerende direktør i Macqaurie bank og leder for bedriftskommunikasjon for en intervensjon, og fant da et klage nummer på FSO. Jeg ringte det nummeret. Du vil ikke finne dette telefonnummeret på Ozforex Travel Card-nettstedet. Macquarie Bank har etterpå kontaktet meg og bare etter 48 dager siden jeg sendte inn en tvist. Dette er den første stemmen jeg hadde hørt fra Macquarie siden jeg sendte en tvist for en rekke falske transaksjoner med Oxforex Travel Card admin den 1. april 2015. Jeg er oppmerksom på at Macquarie Bank Svindel-teamet gjør hva de gjør for prosesser internt til Macquarie Bank . Macquarie Bank tok i mitt tilfelle til 23. april 2015 for å fullføre denne prosessen. Jeg spurte Macquarie-representanten hva det interne KPI var for svindelaget å behandle tvistemål. (for eksempel er KPI 5 dager 10 dager 20 dager) Representanten nektet å dele denne typen informasjon med meg. Jeg er fri til å bruke min liberale tolkning, så jeg sier at med mindre Macquarie har annen informasjon som de har lyst til å dele, satte tvisten min i en Macquarie Bank-skuff inntil 23. april 2015. (Merk her, vær så snill Macquarie at hvis det kommer til det En prosess med forhåndsoppdagelse vil belyse hvorfor det tok 23 dager for Macquarie Bank å sende min tvist til neste stadium.) Jeg er informert om at fordi Macquarie Bank ikke har sendt min tvist til selgere for å betale tilbake til 23. april 2015 da Nedtelling for 45 dager for kompatibel oppløsning starter ikke før dagen etter. I mitt tilfelle anbefales jeg av Macquarie bank jeg vil ikke høre noe før 10. juni 2015. oppdatere skjedde ingenting på 10 juni 2015 78 dager. Det er 70 dager fra datoen for rapporteringskortsvindel til estimert datoen for oppløsning. Så tenk på dette. Hvis du får et reisekort en måned før du reiser, laster det opp med besparelsene dine og mystisk en svindler får tak i kortinformasjonen din, finner du ut, du sender inn en tvist - basert på min erfaring, du vil ikke få pengene tilbake før du kom tilbake fra ferien din. Strålende. og praktisk IKKE. 70 dager er veldig veldig viktig fordi på min lesning av Ozforex Travel Card TampCs ingen steder betyr det at det tar 70 DAGER å løse omstridte transaksjoner. The TampCS SAY 45 DAYS. Å være en så betydelig periode tror jeg at macquarie bank hadde plikt til å ta dette til min oppmerksomhet før jeg ba om å godta TampCS. Cripes, ACCC undersøker navn fjernet for å fortelle sannheten om årsakene til overproduksjon på jernmalm, hvorfor ikke ACCC undersøke virksomheter som forteller løgn. Kanskje forskjellen er at navnet fjernet ikke passer med det gamle guttersnettverket på Sydneys Australia Club. Det faktum at TampCs generelt refererer til 45 dager hvor jeg i praksis har funnet 70 dager, er etter min mening både villedende og villedende. Det er ulike definisjoner av uoverensstemmelig oppførsel, men i denne saken hvor jeg står opp mot makten til en bank og med sin nåde tror jeg at min tolkning passer til beskrivelsen. 5 personer fant dette nyttig, gjør du Ja hei alle, vi har et ozforex-kort hver, oppdaget i dag 12615 at man har blitt hacket, de kjøpte 7.500,00 AU verdt varer fra franske nettbutikker tidlig i måneden. Vi rapporterte dette til Ozforex via telefonnummeret på kortet, men fant det vanskelig å forstå fyren som svarte, han sa at han ikke har en e-postadresse, men vil referere saken til deres tvisteteam, sa han for å forvente et svar i 6 til 8 uker. Jeg mailte da Ozforex Sydney amp fikk et svar som sa å ringe nummeret på kortet. Fra det jeg har lest her, har reisen min nettopp begynt. Nå overfører penger i vårt andre Ozforex-kort tilbake til AU for å trekke tilbake til minibanken all ekstra kostnad for oss. Figur vi har mistet nok. Jeg gjetter det er mer der ute i samme båt som vi er der hvis det er mye mer, det kan være tid til å snakke med quotA Current Affairquot Hvis de legger dette på TV, vil jeg satse mange Ozforex-kortinnehavere vil skynde seg til deres datamaskiner for å sjekke balansen. Doug Doug S spurte 12. juni 2015 Hei Doug, beklager å høre om dette, vi tar disse sakene veldig alvorlig. Kan du sende oss dine kontaktdetaljer til: marketingozforex. au OFX svarte på 15. juni 2015 Doug Du har lest min anmeldelse. Jeg har fortsatt ikke fått mine stjålne midler tilbake, og dette er dag 76 siden jeg lod tvist. Jeg ble også fortalt 6 til 8 uker. Jeg har klaget til FOS og en klage til ACCC. Markedsavdelingen råder deg over at de tar dette på alvor. Vel, jeg tar også å bli fortalt 6-8 uker veldig alvorlig faktisk. På dette notatet Doug, og på råd om å begrense kommentarer for å inneholde det som er offentlig, håper jeg at du får en rask oppløsning. alex2001 svarte 16. juni 2015 Hei Ozforex Offisiell, takk for kontakt, jeg har svart med mine kontaktdetaljer til marketingozforex. au Jeg tar også disse sakene veldig alvorlig, de fleste av våre venner i vår aldersgruppe blir ikke involvert med online bank av noe slag som de bare ikke stoler på eller forstår systemet og har tvil om sikkerhet. Vi har imidlertid tatt imot denne moderne teknologien og har i løpet av årene bare hatt en annen uautorisert transaksjon på et kredittkort som banken undersøkte og refunderte veldig raskt. På grunn av dette arrangementet med Ozforex har vi mistet all trygghet i ditt sikkerhetssystem, fordi kortnummeret som ble brukt på alle uautoriserte transaksjoner, var reservedelskortet du oppgav, som vi aldri har brukt, og dette støttes av det faktum at den eneste gangen dette Kortnummeret vises i en transaksjonshistorierapport for de uautoriserte transaksjonene. Som et resultat av dette har vi nå tvil om sikkerheten til nettbankvirksomhet generelt. Responsen vi fikk da vi ringte telefonnummeret på baksiden av kortet vårt var ekstremt skuffende, antar jeg at anropet gikk til et utenlandsk call center, da det var en tidsforsinkelse i samtalen med en svært vanskelig å forstå utenlandsk person. Hilsen, Doug Doug S svarte på 16. juni 2015 Etter å ha lest vurderinger på dette produktet, ville jeg trolig ikke kvitt det som en korrekturleser. Fordi ozforex overvåker denne siden, vil jeg spørre deg om svaret ditt på hva som er sann og riktig total tid det tar å sortere ut svindel på kort. Brett, det er dessverre ikke gode nyheter. PDF-filen angir 6 til 8 uker eller 45 dager. Kallsentreprenør sier også dette. Dette er langt fra sannheten i min situasjon og en annen kunde Alex. Jeg er på 8 uker og venter fortsatt på rundt 14 av mine stjålne penger som skal tilbakebetales. Mottatt bare en del av refusjonen denne uken. Jeg anbefalte telefonsentralen til denne svindelen 12. april. Oz forex informerte ikke mastercard om svindelen til 14. mai. Mastercard har 45 dager for å svare på tilbakebetaling fra 14. mai. Jeg har spurt oz forex flere ganger for å avklare alt dette i over en måned og fikk bare svarene denne uken. De har den verste kundeservicen jeg har kommet over, med ved siden av ingen kommunikasjon. I flere uker har jeg bedt om oppdateringer med mitt svar. det er i tvister. For det faktum det tok dem over en måned for desputes å se på dette og deretter gi råd til mastercard, bare viser at de var i å skynde seg for å få denne saken sortert. Jeg snakket også med en gentleman på McQuarie Bank, han sa at det bare skulle ta 2 uker for tvister å se på svindel. Alle 3 oz forex kunder på dette produkt gjennomgang nettstedet har eller vil lukke våre oz forex kontoer så snart vi har returnert alle pengene våre. Jeg vil ikke anbefale dette kortet. Jeg har siden sett på andre reisekort og valutakursene er svært like. Lykke til med din beslutning. cindy svarte på 29 mai 2015OzForex oppdatering Reise forhåndsbetalte kort kansellert fra november mandag 24. august 2015 OzForex Travel Card har lenge vært et favoritt forhåndsbetalt reisekort for Aussies som ønsker å jetset utenlands uten å bli bitt av høye utenlandske avgifter og valutakonverteringsmarginer, men fra 30. november 2015 OzForex vil kansellere dette kortet for godt. Valutaspesialisten har utstedt en uttalelse som sier at det ikke lenger vil akseptere ytterligere søknader til OzForex reisekort og vil kontakte nåværende kunder via e-post om deres muligheter for å få balansen flyttet fra kortet. OzForex Travel Card, som ble utstedt av Macquarie Bank Limited, kom opprinnelig til reisemarkedet i 2012 og ble snart kjent for å ha de beste valutakursene uten forbetalt kort i det australske markedet, slik at brukerne kan laste opp opp til ni valutaer. Det tok til og med en gullmedalje i Mozo Experts Choice Travel Money Awards for Best Value Prepaid Travel Card. OzForex sier at det vil gå gjennom alternative måter å levere et forhåndsbetalt reisekort på sporet. Mens OzForex ikke lenger skal gi forhåndsbetalte reisekort til Aussie globetrotters, er det fortsatt mange andre konkurransedyktige reisepengeravtaler som finnes. Bare gå videre til vår forhåndsbetalte reiseavdeling for å sparke din sammenligning i dag. Jeg har et OzForex reisekort, hva gjør jeg nå når det er stengt OzForex Pre-paid Travel Card ble trukket tilbake fra markedet av Macquarie Bank og OFX 30. november 2015. På grunn av lukningen av OzForex Pre-Paid Travel Card er vilkårene og betingelsene (fastsatt i PDS) endret slik at fra 1. september 2015 (opsjonsperioden på 3 måneder) kan midler ikke være lastet til kortkontoen. Den 7. desember 2015 konverterte Macquarie Cards alle resterende utenlandsk valuta til australske dollar. Reisekortinnehavere vil ikke lenger kunne få tilgang til kontosaldoinformasjon på det sikre reisekortet som drives av Macquarie Cards. For alle kortrelaterte henvendelser, vennligst kontakt Macquarie Cards på prepaidinquirymacquarie OzForex Travel Card er utstedt av Macquarie Bank Limited ABN 46 008 583 542, AFSL nr. 237502 (MBL). Denne informasjonen er kun til generell informasjon. Det tar ikke hensyn til noen av dine potensielle personlige mål, økonomiske situasjoner eller behov. Før du handler på denne informasjonen, må du vurdere at det er hensiktsmessig å ta hensyn til dine egne mål, økonomiske situasjoner og behov, og få ditt eget uavhengige råd om å få tak i eller fortsette å holde et kort. Du bør lese og vurdere den nåværende produktopplysningserklæringen (PDS) som er tilgjengelig her (som du samtykker i å bli gitt ved å få tilgang til denne lenken) før du bestemmer deg for å kjøpe eller fortsette å holde et kort. Faste vilkår og betingelser er angitt i PDS. Avgifter og gebyrer kan gjelde dersom du oppnår eller fortsetter å holde et kort. OzForex Limiteds (ABN 65 092 375 703, AFSL nr. 226 484) Financial Services Guide er tilgjengelig her og du godtar bestemmelsen til deg ved å gå til denne linken. MasterCardreg og MasterCard Brand Mark er registrerte varemerker for MasterCard International Incorporated. BPAYreg Registrert til BPAY Pty Ltd ABN 69 079 137 518. VIKTIG: Denne informasjonen er utarbeidet for distribusjon over internett og uten å ta hensyn til investeringsmålene, den finansielle situasjonen og spesielle behov for en bestemt person. OzForex Limited ABN 65 092 375 703 (handel som ldquoOFXrdquo) og dets datterselskaper gir ingen anbefalinger om fordelene ved et finansielt produkt som refereres til på nettsiden, e-post eller relaterte nettsteder. Vennligst les vårt produktopplysningserklæring og vår Financial Services Guide. DISCLAIMER: OFX gir ingen garanti, uttrykkelig eller underforstått, om egnethet, fullstendighet, kvalitet eller nøyaktighet av informasjonen og modellene som tilbys på denne nettsiden. Les full ansvarsfraskrivelse. O FX tilbyr internasjonale pengeoverføringstjenester til private kunder og forretningskunder. Bruk vår gratis valutakonverter, valutakursdiagrammer, økonomisk kalender, dyptgående valuta nyheter og oppdateringer og dra nytte av konkurransedyktige valutakurser og fremragende kundeservice. OFX er regulert i Australia av ASIC (AFS Lisensnummer 226 484).
No comments:
Post a Comment